Dag 1 – Presentera mig själv


Jag är en tjej på 16år.Mitt namn är Fanny Bergström och jag bor i en by som heter Sjöbotten i skellefteå.Bor en kvart ifrån stan.Jag bor tillsammans med min mamma,pappa och bror.Vi har en hund som heter Birk och fyra katter vid namnen Sally Loranga Olivia och Minna.

Jag går hotell&turism-programet på Anderstorp-skolan och jag är riktigt nöjd med val av linje och min klass är underbar!
På friditden så är jag mycke med kompisar,går på stan och sover.Sova är nått jag är bra på.

Jag är en väldigt engergi full tjej som alltid vill ha nått att göra!Och min fantasi tar aldrig slut.Dock så har jag ofta mycke otur,och göra sig själv illa utan flit är det jag är bäst på,det finns alltid hål på min kropp från skador.

På helgerna när jag inte är med mina kompisar så är jag mycket med min pojkvän som bor ca 15mil ifrån mig.Vi har varit tillsammans i lite mer än 1år och 8månader och distansen är inge problem för oss.Han bor i malå (skogen) och eftersom att jag ofta är hos honom så har jag hunnit få många fina vänner där,finns många härliga prickar där! Såkalrt är inte vårt förhållande det perfekta,klart så bråkar vi,men det löser sig oftast snabbt.

Ja det var lite om mig,kan inte komma på nä mer att skriva så det är abra att ställa frågor om det är nått ni vill veta om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0