Ladies Night



Tänkte ta upp några frågor jag fått om Ladies Night.

Vad är det?
- Det är en kväll som främst är till för tjejer/kvinnor (som ni kanske förstår på namnet) som ska få ta en kväll ute med tjejerna och se snygga killar uppträda.

Vars är det?
- Skelleftekraft arena.

Vilka ska uppträda?
- Frank Andersson, Brolle, Anders Timell och Martin Stenmark

Vad ska du göra där?
- Jag ska servera mat och dryck.Vi är 5-6stycken som ska servera och vi har övat inför detta i typ två veckor nu,
resten av klassen har andra uppgifter den kvällen.

Får du pengar för det?
- Klassen får pengar till klasskassan.

Är du nervös att tappa nånting?
- Först var jag inte det för jag har lite erfarenheter inom servering sen tidigare,men idag så krockade jag och Linnea när vi övad på servering så de for glas överallt så ja nu är jag lite nervös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0