Nu var dagen här

Ja som rubriken säger "nu är dagen här" idag ska jag servera på ladies night,fan jag insåg just att jag är nervös!Vill ju inte tappa nått ju..

Iaf så ska jag strax sminka mig och sätta upp håret och åka bil med mamma in till stan för att sedan möta upp Linnea Chrille Alex och Jonna på MAX där vi ska äta en fet lunch,hehe ne men seriöst ska äta som ett svin,vill inte bli hungrig ikväll precis.

Egentligen så skulle jag möta upp Elliot lite före Ladies Night men de kommer jag tyvärr inte hinnna,som tur är så ska man ju vara med den pojken imorgon iaf!

Charmig bild på min och Elliot som får avsluta detta inlägg,

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas att det kommer gå bra trots att du är lite nervös :) Lycka till!

2011-10-07 @ 11:52:04
URL: http://sofiawalberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0