Parlista

Vad heter ni?
Fannananny och Sebbis

Hur träffades ni första gången?
Vi bestämde att träffas på stan en dag.

Hur länge har ni varit tillsammans?
Snart 1år och 8månader

Bor ni ihop?
Nix.

Har ni barn?
Nej.

Har båda körkort?
Nope.

Isåfall, vem kör bäst?
Haha Sebbe tror jag, jag är inte ens tagg på övningsköra.

Kommer du ihåg er första kyss?
Ja:)

Vem är äldst?
lika gamla

Vilka stjärntecken är ni?
Skorpion och oxe

Vem fyller först på året?
Jag

Vem är längst?
Inte jag iallafall.

Håller ni i handen på stan?
jodå.

Kände ni varann innan ni blev ihop?
Ja

Vad har ni gemensamt?
Allt möjligt. Våran musiksmak, tv-serier, humor, vad vi tycker om folk and so on.

Har ni någon speciell låt?
Har ni stora framtidsplaner?
ganska

Har ni gråtit i varandras armar?
Joda.

Har ni varit utomlands tillammans?
Nixpix. 

Vilket är ert bästa minne?
Vi har många bra minnen. Det bästa är väl då vi förlovade oss.

Vem lagar bäst mat?
haha jag.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Är bara med varandra på helger.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Ja:)

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Han i malå,jag i skeå,så ja.

Blir du lätt svartsjuk?
Ja tyvärr

Brukar ni bråka?
Det händer

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Vi smsar på dagarna och ringer på kvällarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0